Fagmøte om Klinisk verktøykasse

Hvor godt kjenner du Klinisk verktøykasse? Bli med på et dypdykk i mulighetene som ligger i Klinisk verktøykasse på fagmøtet fredag 21. juni fra 8.45-9.15.

Publisert 07.06.2019
Sist oppdatert 19.12.2023
En kvinne som viser en mann noe på datamaskinen

Klinisk verktøykasse er utviklet av NKRR. I verktøykasse finner du vurderingsinstrumenter, kjernesett, faglige anbefalinger, kvalitetsindikatorer, fagprosedyrer og ressursbanker til bruk i klinikk og forskning innen revmatologisk rehabilitering.

Som kliniker eller forsker vil man finne mye nyttig i Klinisk verktøykasse. Fysioterapeut og forsker, Rikke Helene Moe, skal lede fagmøtet og vil gå i dybden på hvilke ressurser som er tilgjengelig og hvordan du best kan nyttiggjøre deg innholdet i Klinisk verktøykasse.

I forkant av fagmøtet kan du gjerne gjøre deg bedre kjent med Klinisk verktøykasse, for eksempel ved å ta en titt på den alfabetiske oversikten med store deler av innholdet i verktøykassen.

Om Norsk Helsenetts videotjeneste

Fagmøtet avholdes via videotjenesten til Norsk Helsenett (NHN), som er godkjent for bruk for alle aktører i helsesektoren. De som skal delta på møtet må gjøre dette fra oppsatte videokonferansesystem i Norsk helsenett. Dette finnes nå ved de fleste institusjoner og sykehus.

Påloggingskode for deltakere innenfor NHN sine systemer: 998856.

Du kan også logge deg på med Lynch eller Skype for business hvis du bruker denne adressen: 998856@vm.nhn.no

Vel møtt til fagmøte fredag 21. juni kl. 8.45-9.15.

NB! Fagmøtet starter presis kl. 8.45, så vi anbefaler dere å logge dere på i god tid før det.

Vær også oppmerksom på at det er viktig at dere har skrudd av mikrofonen hos dere, da det vil skape forstyrrelser på lyden for alle som følger fagmøtet dersom mikrofonen deres er på.

Spørsmål?

Har du noen spørsmål om Klinisk verktøykasse,sende dem inn på forhånd til kommunikasjonsrådgiver Martine Frich, martine.frich@diakonsyk.no, så svarer vi på spørsmålene på fagmøtet. Det vil ikke være mulig å stille spørsmål under selve fagmøtet.